Re: Win XP - blokowanie komputerra podczas wchodzenia do folderu

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 20:57:07 MET

> Co jest w tych folderach? Jakieś pliki multimedialne?
> Używasz jakiegoś "upiększacza" ikonek folderów?

Omawiane zjawisko wystepuje na roznych komputerach, starych i nowych,
uzywanych do prac biurowych, nie ma zadnych bajerow, upiekszaczy. Pliku:
DOC, PPS, GIF, JPG, CDR, PDF, GEM i wiele innych jak u kazdego. Komputery
uzywane sa do pracy w biurze. Cecha wspolna wszystkich komputerow jest
plarforma INTELA (plyty glowne, procesory), dyski rozne. Blokowanie
wystepowalo czasami nawet na swezo zainstalowanym systemie op. i
oprogramowaniu. Zawsze (niestety) w Windows XP.

Pozdrawiam
Rafal

> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/
PS.

> Sądziłem, że rozwinięcie "odinstaluj antywirusa na czas szukania źródła
> problemu" będzie zbędne, ale cóż, dziś wszystko trzeba kawa na ławę... :-(

Wychodzac z zasady ograniczonego zaufania, tak wlasnie zrobilem :-)
Pytajacy moga byc osobami z malym doswiadzczeniem.

> Oczywiście że do Ciebie. Zapoznaj się z zasadami formułowania postów na
> grupach dyskusyjnych w netykiecie, to taki savoir-vivre grup dyskusyjnych.
> Mile widziane jest przestrzeganie jego zasad.
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=jakpisac

Temat mojego postu nie jest pytaniem. Jest zgodny z zaleceniami netykiety
naszej grupy, cytuję:
"zawsze dbaj o to, by temat był opisowy" i "Temat ma pomagać określić
tematykę wiadomości bez jej czytania".

It has removed 2577 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!