Re: "Ponowna aktywacja XP" - o co chodzi???

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 09:43:58 MET

Michal Kawecki wrote:
[...]
> Mechanizm WPA sprawdza następujące elementy:
[...]

O, już jestem mądrzejszy. Pewnie procesor mu się nie spodobał
(instalowane bez -kernel-kqemu zgodnie z dokumentacją), tylko czemu
dopiero teraz?

> [...] Licznik zmian jest resetowany co 120 dni.

No i tu mam zagwozdkę. Jak się domyślam (przepraszam, ale na Windowsach
się nie znam więc mogę coś bredzić) ten licznik jest gdzieś na dysku
zapisywany? Więc w tym momencie mój XP może mieć problem bo w trybie
snapshot zawartość dysku się nie zmienia...

Pytanie: czy okresowe uruchamianie XP bez snapshot (np. co tydzień, przy
okazji updata jakiegoś możnaby zrobić) coś zmieni? Tylko nie wiem jak to
zautomatyzować, bo z palca to mi się niespecjalnie uśmiecha :(

> Aktywuj go i będziesz miał spokój. Dopóki znowu czegoś nie zmienisz z w/w.

Na razie aktywowałem i mam spokój, zmieniać nic nie mam zamiaru bo i jak
(w końcu to emulator, co ja tam zmienię)... chociaż mam jakieś dziwne
podejrzenia że któregoś dnia akurat jak będzie najbardziej potrzebny to
zrobi mi jakieś auauć i trzeba będzie dzwonić po Microsoftach :(

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
/* Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.