Re: Klopoty z dostepnoscia do internetu

Autor: Elzbieta Pawlak <epawlak_at_autograf.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 09:36:05 MET

Dzieki...ale to nie w tym rzecz - tematy poruszone przez Ciebie sa mi dobrze
znane i to nie pomaga. Ogolnie rzecz polega na tym, ze w kazdym z moich
opisywanych przypadkow pomagala tylko wymiana karty sieciowej na inna.
Jakikolwiek powrot do jednej z poprzednio uzywanych to brak kierunku
odbioru. To jest jakies dziwne. Po raz trzeci wczoraj zmienilem karte
sieciowa na inna i siec mam i boje sie juz wlaczyc WiFi - by kolejna karta
nie zostala "umieszczona na indeksie" w moim kompie.
Zadne deinstalacje kart i klientow nie pomagaja. Serwis gwarancyjny usuwa
jednorazowo to zjawisko (ten domniemany indeks), ale nie chce powiedziec co
bylo przyczyna - byc moze to wada plyty, ktorej nie chca ukazywac w zlym
swietle.

Pozdrawiam...Pikus'