boot.ini i jakaś zmienna systemowa

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 11:18:21 MET

Witam,
Mam takie pytanie: czy mozna w boot.ini stworzyć dwie pozycje do tego
samego systemu ale potem (w skryptach) jakoś odróznić którą pozycje
wybrałem przy stracie?

Szukałem po opisach boot.ini ale tam nic ciekawego nie ma.

I - jeśli tak - to czy dałoby się wymusić na systemie nie ładowania
określonych sterowników w zaleznosci od wybranej opcji?

W czym rzecz:
mam laptopa, używam go w domu i gdzieśtam na wyjazdach. W domu podpinam
wszystko (sieć, huby usb) i komputer może wstawać minute, dwie,
obojętne. Ale jak gdzieś jade to wolałbym żeby szybko wstawał (i nie
żarł przy tym baterii która rewelacyjna nie jest), a więc nie ładował
niepotrzebnych sterowników, usług, programów.

Te dwa ostatnie moge sobie załatwić na skryptach startowych. Oczywiście
zakładając że bede miał jak sprawdzić która pozycje wybrałem przy stracie.

W skrócie - chcę mieć coś takiego:

...boot.ini...
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="XP - wszystko"
/noexecute=optin /fastdetect /WSZYSTKO=1
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="XP - mało" /noexecute=optin
/fastdetect /WSZYSTKO=0

...mój skrypt startowy...
if %WSZYSTKO% == 0 @goto end
   jak jestem tu to znaczy że mam odpalić wszystko potrzebne usługi i
programy
:end

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \