Re: Klopoty z dostepnoscia do internetu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 07:48:26 MET

Użytkownik "Elzbieta Pawlak" <epawlak@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:ep6pm5$2gf6$1@news.ats.pl...
> P.S.
>
> System W2K.
> Kiedys rowniez mialem brak polaczenia sieciowego z pomoca karty
> zintegrowanej. Oddalem plyte do naprawy w ramach gwarancji. Serwis
> stwierdzil ze zadnego uszkodzenia nie odnalazl - a plyta rzeczywiscie
> zadzialala.

Start > Ustawienia > Połączenia sieciowe i telefoniczne - co masz
zainstalowane we właściwościach połączenia, co zaptaszone, co odptaszone?
Jeśli nie dzielisz połączenia... u mnie jest tylko ... Klient sieci
Microsoft Networks, odptaszony ale być musi inaczej nie chodzą aktualizacje,
oraz protokół internetowy (TCP/IP), to składnik absolutnie konieczny, aby
połączenie z netem było, musi też być zaptaszony.
We właściwościach karty, na zakładce Ogólne, jest nazwa karty dla danego
połączenia, przycisk konfiguruj, zakładka zasoby, czy jest coś na czerwono?
Po zaznaczeniu właściwości protokołu TCP/IP powinny być opcje Uzyskaj adres
IP automatycznie oraz Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie (to drugie
możesz zaznaczyć na ręczne i wpisać adresy swoich preferowanych serwerów
DNS.
U mnie to chodzi.

--
LH