Re: Instalacja Visty

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 08:01:33 MET

In news:2qfz2eekji4h.rnj5n8kvsbt2.dlg@40tude.net,
*Markus Sprungk* <msprungk@gmail.com> typed:

> Nie, bez obaw. Vista zostanie zainstalowana na tej partycji, którą
> wskażesz

Dodam dla uzuupelnienia:
Po wejsciu do Visty literka partycji z zainstalowana Vista będzie widziana
jako C:\, (a zainstalowałeś ja na D:\ i fizycznie jest tam)
Natomiast jesli wrócisz do XP, to wszystko zostanie po staremu, czyli
literka partycji bedzie równiez C:\, taka jak podczas instalacji WinXP.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx