Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 08:54:33 MET

"Kepork" <keporkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:365b.0000000c.45a9d545@newsgate.onet.pl...

> [...]
> stacjonarnym problem opisany w watku. Formatowalem, uzywalem chkdsk,
> zmienialem
> literki i za cholere go nie moge eksplorowac. Z lini polecen owszem,
> cala
> struktura jest zachowana, kopiowac z palucha moge natomiast pod
> okienkami - zonk.
>
> - probowalem rowniez po kabelku dostac sie do karty pamieci
> (KingStone) w
> telefonie (N6230i) w trybie przechowywania danych i na laptopie okey,
> widoczne
> jest nowe urzadzenie, u znajomego okey, na stacjonarnym te same

Nie napisałeś, czy znalazłeś w rejestrze wpisy o których mówiłem.
Sprawdź. Ponadto uruchom wiersz poleceń cmd.exe i sprawdź poleceniem
automount wykonanym spod diskpart.exe, czy masz włączone
autoprzydzielanie literek.

> Wczesniej, zanim wszedlem w posiadanie Samsunga wszystko bylo dobrze,
> na innych
> stacjach mam dostep tylko tylko na stacjonarnym problem.

Znaczy, przed wpięciem Samsunga tamte peny działały poprawnie?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/