Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 15:58:18 MET

Kepork wrote:
> Wydaje mi sie ze widzialem gdzies podobny watek,

To byl moj watek i juz rozwiazalem problem. Problem nazywal sie Adobe Photo
Downloader, instalowany bodajze z anglojezyczna wersja Adobe Reader. W
systrayu masz od niego ikonke. Na probe wylacz to dziadostwo, wyjmij pena i
wloz ponownie. U mnie sie wtedy pojawil w Moim Komputerze. Jesli to to, to
potem tylko z rejestru wywal automatyczne uruchamianie sie tego A.P.D.

WR