Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Kepork <keporkWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 08:01:25 MET

> Kepork log:
>
> System full update? no pirat?:-)
> Jakie firmy sÄ&#65533; obce flashe?
> XP ma automat. wykrywanie urzÄ&#65533;dzeĹ&#65533; (PnP) dla USB.
> Brak moĹźliwoĹ&#65533;ci zarzÄ&#65533;dzania obcymi pen-drivami moĹźliwy jest IMHO z powodu:
> 1. zaszyfroawania
> 2. 'wyĹ&#65533;cigu USB'
> 3. zaraĹźonego systemu
> 4. wad mechanizmu obsĹ&#65533;ugi USB (w specyficznych, nieokreĹ&#65533;lonych
> warunkach...;-)

Dziekuje za zainteresowanie, juz spiesze z odpowiedziami na pytania jakie sie
wyzej pojawily.

System XP Pro SP2 + full update (no pirat :=D)
Mam pod reka trzy pamieci flash :

- swoj Samsung 2GB - dziala bez problemowo na kazdym komputerze, byl to pierwszy
pen jaki wpinalem i na niego ustalilem sztywno literke.

- znajomego Pentagram 256MB - na laptopie dziala, u kolegi rowniez a na
stacjonarnym problem opisany w watku. Formatowalem, uzywalem chkdsk, zmienialem
literki i za cholere go nie moge eksplorowac. Z lini polecen owszem, cala
struktura jest zachowana, kopiowac z palucha moge natomiast pod okienkami - zonk.

- probowalem rowniez po kabelku dostac sie do karty pamieci (KingStone) w
telefonie (N6230i) w trybie przechowywania danych i na laptopie okey, widoczne
jest nowe urzadzenie, u znajomego okey, na stacjonarnym te same "cyrki" co z
Pentagramem.

Wczesniej, zanim wszedlem w posiadanie Samsunga wszystko bylo dobrze, na innych
stacjach mam dostep tylko tylko na stacjonarnym problem.