Re: kupic xp czy czekac na viste?

Autor: eusenet <eusenet_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 01:00:19 MET

> niema sie co zastanawiac, wariant xp + darmowy upgrade jest
> najorzystniejszy. pytanie jest inne: do jakiej wersji upgradnac 32 czy 64,
> i tu odpowiedz wcale nie jest taka prosta, bo mozna tylko albo 32 albo 64
> i pozniej nie mozna ich zamienic

 a wiesz, ze postawiles bardzo ciekawe pytanie?
W zasadzie dysponuje Athlonem 64, wiec w jakims sensie przejscie na 64bit
jest uzasadnione,
natomiast nie wiem czy w wersji 64b nie wystepuja problemy z uruchamianiem
aplikacji 32-bitowych?

Przypuszczam, ze - znajac zycie - jesli nawet czesc programow komercyjnych
dziala znakomicie, to pewnie gorzej jest z malymi, a czesto wykorzystywanymi
programami typu freeware itd.

jak to wyglada Twoim (Waszym) zdaniem?