Re: kupic xp czy czekac na viste?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 01:06:34 MET

"eusenet" <eusenet@gazeta.pl> wrote in message
news:eobrqm$kve$1@inews.gazeta.pl...

> a wiesz, ze postawiles bardzo ciekawe pytanie?
> W zasadzie dysponuje Athlonem 64, wiec w jakims sensie przejscie na
> 64bit jest uzasadnione,
> natomiast nie wiem czy w wersji 64b nie wystepuja problemy z
> uruchamianiem aplikacji 32-bitowych?
>
> Przypuszczam, ze - znajac zycie - jesli nawet czesc programow
> komercyjnych dziala znakomicie, to pewnie gorzej jest z malymi, a
> czesto wykorzystywanymi programami typu freeware itd.
>
> jak to wyglada Twoim (Waszym) zdaniem?

Odradzam. Sądząc z perypetii innych użytkowników systemów 64-bitowych
przejście na taki system będzie miało sens nie wcześniej niż za jakiś
rok. Brak jest głównie sterowników, no i aplikacji. Zaś do niektórych
starszych urządzeń 64-bitowe sterowniki w ogóle nigdy nie powstaną...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/