Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:48:36 MET

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:eobn67$b48$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Wszystko jest możliwe (w XP)! Może masz rację !?:-)
> Jednakże moje dotychczasowe doświadczenie i wiedza nt. nadal nie
> pozwala mi w to uwierzyć.
> IMHO bez dodatkowych informacji od <kepork>a nie da się bezwzględnie
> stwierdzić co i jak!

Dlatego właśnie podjąłem próbę ich wydobycia :-).

A pisząc o pnp nie zastanowiło Cię, że z wiersza poleceń można jednak
się do nich dobrać? Chyba więc jednak system je wykrywa prawidłowo... Co
najwyżej stawiałbym tutaj na niedziałającą usługę Menedżera dysków
logicznych, odpowiedzialną za przydział literek.

> BTW w moim 'lesie' znajdujÄ… siÄ™ tylko Kingston'y.
> A z nimi niecodzienne, niespodziewane 'hocki klocki' na portach USB
> front panela lub na cable-przedłużce:-) pojawiały się też.
> Zatem poczekajmy w 's'pokoju!;-)

Ano właśnie, kolejne pytanie jakie bym zadał to o markę tych penów. Czy
to jest sprzęt bezmarkowy, czy taki którego producent raczył jednak
oznakować je wewnętrznie i są one tym samym rozpoznawane przez system
jako osobne, różniące się od siebie wzajemnie HW_ID, urządzenia.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/