Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 23:39:32 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Wiem, też to czytałem. Mimo to stawiam na jakieś zawirowania wokół tych
> literek.

Wszystko jest możliwe (w XP)! Może masz rację !?:-)
Jednakże moje dotychczasowe doświadczenie i wiedza nt. nadal nie pozwala mi
w to uwierzyć.
IMHO bez dodatkowych informacji od <kepork>a nie da się bezwzględnie
stwierdzić co i jak!
BTW w moim 'lesie' znajdują się tylko Kingston'y.
A z nimi niecodzienne, niespodziewane 'hocki klocki' na portach USB front
panela lub na cable-przedłużce:-) pojawiały się też.
Zatem poczekajmy w 's'pokoju!;-)

--
"... Co mnie nie zabije,
to mnie wzmocni ..."