Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 01:12:43 MET

Michal Kawecki log:
> "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
> Dlatego właśnie podjąłem próbę ich wydobycia :-).

Trzeba pochwalić? :-)
Ja tego nie zrobiłem?

> A pisząc o pnp nie zastanowiło Cię, że z wiersza poleceń można jednak się
> do nich dobrać? Chyba więc jednak system je wykrywa prawidłowo... Co
> najwyżej stawiałbym tutaj na niedziałającą usługę Menedżera dysków
> logicznych, odpowiedzialną za przydział literek.

IMHO niezupełnie. System powinien standardowo (najpierw) odreagować
okienkiem, co ma zrobić z tym co wykrył (pen-drive :-)
Nie reagując w ten sposób przyjąłbym raczej, że 'uwalony' jest/został w
siakiś sposób mechanizm PnP/kontroler USB-port USB.

--
" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."