Windows nie widzi PenDrive

Autor: Kepork <keporkWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 22:03:06 MET

Witam,

Wydaje mi sie ze widzialem gdzies podobny watek, jednak nie moge go znalezc.
Mam problem, a mianowicie kiedys ustawilem "na sztywno" litere dysku pen'a i
teraz nie system "nie widzi" innych ktore mu podlacze. Znajomy przyniosl mi
kiedys swojego pen'a - w menadzerze dyskow jest on widoczny, jest przypisana do
niego liera, jednak nie pozwala mi sie eksplorowac, ani nie ukazuje mi sie w
"moj komputer", proba wejscia poprzez 'uruchom' tez nie daje rezultatu. Sadzilem
ze byc moze kolega ma uszkodzony dysk, jednak dzisiaj probowalem z kolejna
pamiecia - to samo, moja jak dzialala, tak dziala.

Spotkal sie ktos kiedys z takim problemem? Prosze o pomoc.