Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 22:51:59 MET

Kepork log:
> Witam,
> Wydaje mi sie ze widzialem gdzies podobny watek, jednak nie moge go
> znalezc. Mam problem, a mianowicie kiedys ustawilem "na sztywno" litere
> dysku pen'a i teraz nie system "nie widzi" innych ktore mu podlacze.
> Znajomy przyniosl mi kiedys swojego pen'a - w menadzerze dyskow jest on
> widoczny, jest przypisana do niego liera, jednak nie pozwala mi sie
> eksplorowac, ani nie ukazuje mi sie w "moj komputer", proba wejscia
> poprzez 'uruchom' tez nie daje rezultatu. Sadzilem ze byc moze kolega ma
> [...]

System full update? no pirat?:-)
Jakie firmy są obce flashe?
XP ma automat. wykrywanie urządzeń (PnP) dla USB.
Brak możliwości zarządzania obcymi pen-drivami możliwy jest IMHO z powodu:
1. zaszyfroawania
2. 'wyścigu USB'
3. zaraĹźonego systemu
4. wad mechanizmu obsługi USB (w specyficznych, nieokreślonych
warunkach...;-)

Magiczna kula zrobiła się kwadratowa!