Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 22:10:54 MET

"Kepork" <keporkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:3b53.000000e1.45a9490a@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Wydaje mi sie ze widzialem gdzies podobny watek, jednak nie moge go
> znalezc.
> Mam problem, a mianowicie kiedys ustawilem "na sztywno" litere dysku
> pen'a i
> teraz nie system "nie widzi" innych ktore mu podlacze. Znajomy
> przyniosl mi
> kiedys swojego pen'a - w menadzerze dyskow jest on widoczny, jest
> przypisana do
> niego liera, jednak nie pozwala mi sie eksplorowac, ani nie ukazuje mi
> sie w
> [...]

Literki są w zasadzie przypisywane do konkretnych egzemplarzy, więc może
spróbuj ręcznie przypisać jakąś do tego nowego pena? Jeśli to nie to, to
napisz czy masz możliwość wylistowania jego zawartości z wiersza poleceń
cmd.exe i co mówi chkdsk <literka:>.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/