Re: W2K na starym sprzęcie dziwny problem (flash? albo co..?)

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 18:40:59 MET

:-)
Trochę pokombinowałem i tak i siak. Wgrałem driver z serii 45
(Detonator), eksperymentowałem z flashem itp itd. Nie pomogło. A'propos
- czy jest jakiś skuteczny sposób na downgrade DX? Ostatecznie w
ustawieniach ekranu zmniejszyłem o jeden szczebelek akcelerację
sprzętową (jakoś tak to sie nazywa, niestety nie mam teraz Windows pod
ręką, żeby podac dokładna nazwę) - szczerze mówiąc nie wiem co to
dokładnie znaczy, tj. co *dokładnie* wyłączyłem - ale to okazało się
wystarczającym zabiegiem. Teraz jest OK. Dzięki za pomoc,
pozdrawiam,
Marek Kozłowski