Re: W2K na starym sprzęcie dziwny problem (flash? albo co..?)

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 13:45:45 MET

Osoba podpisana jako Marek Kozlowski <kozlowsm@mini.pw.edu.pl> w artykule
<news:45a88e1e$0$13204$f69f905@mamut2.aster.pl> pisze:

> Ano niestety. Może masz rację..?

Mam i nie mam. DX9 jest wymagany przez najnowsze sterowniki, ale TNT2 nie
obsługuje DX9. Zatem zbędne są i nowe sterowniki, i DX9, jeśli nie ma
programów, które tego wymagają (może Flash9 wymaga?). Dodatkowe konflikty
mogą powodować stare sterowniki starej karty dźwiękowej - jedno i drugie
niezgodne z DX9.

> Zgodnie z dokumentami NVidia...

Zgodność jest teoretyczna (w sensie "działa, bo musi"), nazwa jest
wystarczającą rekomendacją (w sensie "działa, jak chce").

> Błąd występuje dla 9, 8 i 7... więc jednak nie wina Flasha...

W takim razie wina twórcy felernych prezentacji lub budowy strony.

> Zobacze detonatory. Flash 9 jest niewinny. Nie instaluję żadnych
> rozszerzeń. Może zobacze DX81..

Flash9 jest na pewno winny 100% obciążenia systemu, więc bez Flashblocka się
nie obejdzie.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)