EFS w domenie 2003

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 18:38:20 MET

Witam,

Problem dotyczy szyfrowania EFS w domenie 2003.
Centrum certyfikacji jest na Win 2003, a klienci to XP PRO.

O co chodzi.
Otóż nie działają mi agenci przywracania. Mimo, że są oni zdefiniowani w
domenie (przykładowo DOMENA\adminstrator), jest on agentem przywracania
EFS, to jednak w ogóle nie może się dostać do plików zaszyfrowanych przez
innych użytkowników. Ba, nawet skopiować ich nie może (admin domeny,
lokalny itp). Przy odczycie pojawia się standardowy komunikat "Odmowa
dostępu" - prawa do ntfs jednak są prawidłowe - już nawet dałem prawa dla
grupy Wszyscy. Jak w takim razie mogę zrobić kopię tych plików z poziomu
konta systemowego, czy innego, jeśli nie mogę odczytać tych plików ?

Czy faktycznie WFS kuleje w domenie W2003 czy może jakiś błąd popełniłem
gdzieś.

Dlaczego nie mogę także skopiować pliku zaszyfrowanego jako inny użytkownik
(admin lokalny, domenowy) mimo, że mam pełne prawa do samego pliku i
folderu nadrzędnego ?