Re: uszkodzone "narzędzia administracyjne"

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 11:13:01 MET

> Ależ defaultowo to też są skróty

ale "magiczne", a nie "zwykłe"... np. normalnie nie mają "skrótowej
strzałki" w rogu ikonki, a gdy się samemu skrót stworzy, to taka się
pojawia.

> Na przyszlosc wyeksportuj sobie gałąź :
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam.
> Jak się widoki chrzanią, to wprowadz tą gałąź do rejestru i bedzie
> wszystko grało.
> Teraz pobierz ja i zaimportuj do rejestru (przed importem usun ta
> galaz): http://fuhperfekt.republika.pl/ShellNoRoam.reg

w niczym to nie zmieniło wyglądu ani zawartości okna.

> PS. Przed modyfikacja zachowaj stare ustawienia eksportujac ten zapis
> do pliku reg.
>
> Lub załóż nowego użytkownika ewentualnie usuń stary profil.
> albo na starym profilu utwórz skróty jak poniżej (w Panel
> Sterowamia/Narzedzia Administracyjne)

nowy użytkownik dostaje identyczne (skopane) okno "narzędzia
administracyjne"

> Podgląd zdarzeń
> Element docelowy
> %SystemRoot%\system32\eventvwr.msc /s
> Rozpocznij w
> %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%

no, jest to rozwiązanie, ale bardziej prowizoryczne niż przywrócenie
oryginalnego stanu...

--
Azarien