Re: uszkodzone "narzędzia administracyjne"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 07:45:47 MET

In news:eo6oe5$c6i$1@news.onet.pl,
*Wiktor S.* <ANTISPAM@wswiktor.AT.poczta.DOT.fm> typed:

> są, i do nich porobiłem skróty i wrzuciłem je "na chama" do narzędzi
> administracyjnych. ale to tylko prowizorka - nie to samo co "prawdziwe"
> ikonki, m.in. widzę strzałki w rogu, że to skróty; nie wszystkie .msc
> odnalazłem (a niektóre dopiero odkryłem, bo standardowo nie mają ikonki w
> oknie narz.adm.)

Ależ defaultowo to też są skróty

> generalnie do wszystkich opcji mam dostęp (choćby przez mmc.exe), ale
> chciałbym to okno doprowadzić do porządku ;-)

Na przyszlosc wyeksportuj sobie gałąź :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam.
Jak się widoki chrzanią, to wprowadz tą gałąź do rejestru i bedzie wszystko
grało.
Teraz pobierz ja i zaimportuj do rejestru (przed importem usun ta galaz):
http://fuhperfekt.republika.pl/ShellNoRoam.reg

PS. Przed modyfikacja zachowaj stare ustawienia eksportujac ten zapis do
pliku reg.

Lub załóż nowego użytkownika ewentualnie usuń stary profil.
albo na starym profilu utwórz skróty jak poniżej (w Panel
Sterowamia/Narzedzia Administracyjne)

Podgląd zdarzeń
Element docelowy
%SystemRoot%\system32\eventvwr.msc /s