Re: Windows XP HOME - problem.

Autor: Marsjanin <01.2007.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 00:55:53 MET

  Rok 2007 - styczeń. Dokładnie to czwartek, 4-go. Nieco po 16-ej.
  Nagle zza rogu Osadnik wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Btw, potrzebny jest nie drogi program to wystawiani faktur za
> usługi. Znacie cos innego niż produkty "Insert" one są ździebko..
> drogie.

Jeśli po prostu nie chce Ci się wypisywać ręcznie długopisem kilku
faktur, to znajdziesz tego od groma - choćby na dobreprogramy.pl jest
kilka - ja używam jakiegoś Javovego wynalazku "Faktura 3.0". Zastępuje
dokładnie, długopis, kartkę, kalkulator (VAT-u nie trzeba liczyć) i
wielokrotny schowek ("baza danych" klientów i taka sama (4 pola?)
usług/towarów). Jak na comiesięczne faktury za wynajem czy refaktury
za gaz (tu już Excel przydatny do pomocy) wystarcza. Jeśli to za mało,
to spostrzegłem całkiem za free dość potężny kombajn - nazywa się
Invoicer.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  WWW :  marsjanin.tk
  Sprzedam nagrywarkę CDRW: http://je.pl/iztf