Re: Kontroler domeny za NAT'em

Autor: Kepork <keporkWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 08:09:01 MET

> Nie testowałem. MS twierdzi, że autoryzacja wymagana w AD
> nie przechodzi przez NATy.
>
> Ale powiedz najpierw: po kiego robisz NAT, skoro możesz
> zrobić zwykły prosty routing w którym wszystko będzie
> działało na pewno?

Pytalem czysto teoretycznie.
Szukalem odpowiedzi na temat takiego "udziwnienia" jednak nie znalazlem
prostej odpowiedzi.
Po kiego? - w celach zabawy. Mam wieksze doswiadczenie w pracy z systemami
Linux, obecnie jednak musze teorie Windows przekladac na praktyke. W sieci
testowej chcialem sprawdzic rozwiazanie - dynamiczny podzial pasma w oparciu o
kolejkowanie HTB + squidguard + www intranet - na Debianie przy jednoczesnej
pracy klientow w domenie - ale "pelnowartosciowej" rozwiazanie w oparciu o
sambe odrzucam.

Udziwniam, ale w mojej chorej glowie czesto pojawiaja sie przerozne pomysly
ktore staram sie zrealizwoac - w tym przypadku chyba troche przekombinowalem
chociaz jeszcze nie polegne :)

Dziekuje za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Kepork