Re: Windows XP HOME - problem.

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 21:18:46 MET

Kajetan <kajetan@no.reply.addres> w wiadomości
<news:enio31$e48$1@srv.cyf-kr.edu.pl> napisał/a:

> Kupowanie HE do firmy jest raczej zyskiem dla MS, bo nie ma mozliwosci
> przejscia
> z HE na PE nie kupujac PE. Jesli firma sie rozwija, to predzej czy pozniej
> kupi PE, bo
> HE jest znacznie ubozsze w zakresie funkcjonalnosci przydatnej firmom.

Lol, serio.
To, o czym mówisz, to wydumane teorie "speców od 'robienia' pieniędzy" w m$
na podstawie realiów zachodnich w dużych firmach (ci "spece" sami pracują w
dużej, a że ich świadomość jest mało elastyczna, no cóż...).

Chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak dużą częścią rynku dla m$ w Polsce są
małe firmy. A w takiej firmie HE czy _PRO_ (PE to personal edition zazwyczaj
;p) to żadna różnica - jedyne różnice między nimi, jakie zauważyłem, to
czysta złośliwość m$ w drobnych (ewidentnie celowych) upierdliwościach
interfejsu, mających na celu zirytowanie użytkownika, bo w pracy to mu one
nie poprzeszkadzają, jak to se zamarzył m$...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel