emulator klawiatury

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 00:00:07 MET

Jakiś czas temu pytałem tutaj o patent na ściągnie ebooków dostępnych w
niektórych bibliotekach w systemie ebrary reader. Po przeprowadzeniu
stosownych testów okazało się, że w rozdzielczości 1600*1200 na ekranie
mieści się praktycznie cała strona z ebooka a do nawigowania po stronach
w ramach przeglądarki internetowej wystarczą kursory lewo-prawo. Teraz
tylko do zautomatyzowania robienia zrzutów ekranu brakuje mi programu,
który by emulował naciskanie kursorów oraz wywoływanie poprzez wybraną
kombinację klawiszy Hyper Snapa DX. Program ten jeszcze powinien mieć
możliwość powtarzania sekwencji klawiszy co zadany czas bo nawet na
uczelnianym łączu kolejne strony nie ładują się od razu. Wydaje mi się,
że kiedyś się już spotkałem z takim programem lecz teraz nie mogę sobie
za żadne skarby przypomnieć jego nazwy - pomożecie? :)

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
PED9@IET-AAU&IET9@WEiA-PG student