Re: [XP Prof] Problem ze stylami w przegladarkach

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 22:07:25 MET

Dnia Tue, 9 Jan 2007 18:23:44 +0100, goomish napisał(a):

> Hmm... wcześniej o tym nie pisałem, bo wydawało mi się nieprawdopodobne
> żebyś nie zauważył czegoś dziwnego w innych miejscach systemu (menu, okna
> dialogowe itp.), ale skoro reinstal w perspektywie może warto to
> sprawdzić? :)
Wczesniej nie sprawdzilem innego kompa na tym laczu :-)
Wszystko wszedzie w systemie jest ok, tylko na stronach gdzieniegdzie
pojawia sie italic.

> Czcionki w porządku? Przynajmniej te najczęściej używane do wyświetlania
> stron WWW pod Windows, czyli Times New Roman, Arial, Tahoma czy co tam
> jeszcze? Głównie chodzi mi o to czy arial.ttf, times.ttf itd są "na
> miejscu" i nie uszkodzone.
Czcionki niby ok, w wordzie moge ich uzywac bez problemu, malo tego,
kopiuje strone (z IE) z tymi moimi nieszczesnymi italicami i wklejam do
worda, ktory umie pokazac text podobnie do IE i w wordzie czcionki staja na
bacznosc (kroje sa te z www, jesli na www jest bold to i w wordzie jest
bold, i "lewy" italic zniknal). Czyli niby z czcionkami ok. Ale...
ostatnio w okolicach pojawienia sie klopotu z italiciem wlasnie
instalowalem czcionki rozne, uzywalem do tego starutenkiego narzedzia HP
Fontsmart (interface ma rodem z Win3.1), ktory jakos dziwnie mi sie
zachowywal, bo np. nie chcial pokazac czcionek zainstalowanych w systemie.
To moze byc ten trop, szukam teraz info o tym, ale poki co nic nie
trafilem. Dzieki za sugestie.

pzdr
Johnny