Re: Drugi ekran jak tym zarządzać?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 18:03:06 MET

*Jacek* napisał(a):

> Mam dwa monitory podłączone do dwóch kart graficznych w jednym kompie
> w zaleznosci od tego który ustwaię jakoi pierwszy to na tym wyswietlają mi
> aplikacje pelnoekranowe ( a doklanie pokaz slajdów lub prezentacja).
> Jak wybrac aby to na tym drugim wyswietlala sie dana aplikacja ?
> Ze normanym programem który sie wyswietla w oknie nie ma problemu gdyż można
> go zawsze przeszunąć a tego nijak chwycic?

Akurat jeżeli chodzi o prezentacje PowerPointa, to ten ma opcję
pozwalającą ustawić na którym monitorze ma być wyświetlana prezentacja.
Szukaj gdzieś w oknie "Przygotuj pokaz".
W PowerPoincie 2007 jest to w: Karta Pokaz slajdów -> Przygotuj pokaz ->
sekcja 'Wiele monitorów'. Jak jest w starszych wersjach niestety już nie
pamiętam :) Ale wyszukiwanie w pomocy frazy 'monitor', 'widok prezentera'
(pokaz fullscreen na jednym monitorze, notatki + ew. podgląd i przyciski
na drugim) powinny wskazać odpowiednie miejsce.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]