Re: Windows 2003 Std - padnięcie domeny?

Autor: <tomek.krasuski_at_op.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 15:34:51 MET

> Hmmm ... nie wiem, trudno zgadywac co sie tam stalo bo SBS to dziwny
> zwierz. Stawialbym na to ze SBS w tej chwili "przypomnial" sobie ze nie
> lubi byc dolaczany do innej domeny i teraz wariuje.

SBS nie może działać w innym środowisku niż takie w którym on jest
kontrolerem domeny i dlatego mi się źle działo, teraz już to wiem.

> Z drugiej strony powod moze byc bardziej prozaiczny - na przyklad problem
> z DNS.
>
> Mozesz wykonac na obu DCDIag i netdiag i zobaczyc jakie bledy pokazuja.

DNSy tez się posypały, jedynym rozwiązaniem na jakie wpadłem poza
reinstalacją systemu było odzyskanie plików i ustawień systemowych z dnia
poprzedzającego "połączenia" obu serwerów.

Teraz przygotowywuje materiały jakie chciałbym przekazać szefowej wzwiązku z
koniecznością zakupu oprogramowania serwerowego MS W2K3 Std. (już bez tego
SBS w nazwie)

Dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam
Tomasz Krasuski