Re: Remote Desktop nie działa - IP publiczne, firewall wyłączony

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.reply.addres>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 16:59:06 MET

Użytkownik "Apsik" <czahu@_TNIJ_o2.pl> napisał w wiadomości
news:eo07c1$df6$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, prosba o pomoc:

> 1. Jaki jest powód ze nie moge przejąc mojego kompa z izternetu pomimo ze
> odpowiada ping

To bardzo luzno powiazane kwestie.

> 2. Jak sprawddzić czy port 3389 jest otwarty (czy jesli jest LISTENING to
> OK
> ?). Admin sieci twierdzi ze port jest otwarty.

telnet adres_ip 3389 - jesli cie polaczy (tj. pojawi sie czarne okienko, po
nacisnieciu czegokolwiek zostaniesz
rozlaczony) a w logu bedziesz mial wpis od termdd ze wykryto blad w
strumieniu i rozlaczono klienta to raczej
swiadczy ze jest ok.

> 3. Jak sprawdzić jaki program używa portu ?

netstat -o i w Task Managerze znajdz PID i bedziesz znal proces.