Re: Windows 2003 Std - padnięcie domeny?

Autor: <tomek.krasuski_at_op.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 14:52:55 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:enthli$16u$1@inews.gazeta.pl...

> Opis jest bardzo niejasny ... jak dopiales SBS do domeny jako DC - nie
> zglosil zadnego bladu?

nic nie krzyczał, wykonał nawet replikację i mam teraz na SBS wszystkie
ustawienia Active Directory które miałem na poprzedmin serwerze. Z jakiegoś
powodu na obu teraz mam problemy z zasadami zabezpieczeń kontrolera domeny
jak i zasadami zabezpieczeń domeny, w obu przypadkach dostaje komunikat
"określona domena nie istnieje bądź nie można się z nią skontaktować".
Użytkownicy i grupy jak i komputery są normalnie dostępni.

> A jestes pewien ze nie wykreowales po prostu nowej domeny o tej samej
> nazwie?

SBS widzi 2003std i w otoczeniu sieciowym i nawet mogę się dostać do plików
na serwerze 2003, w drugą stronę nic.

--
Pozdrawiam
Tomasz Krasuski