Re: Czemu wysiadł mi net/dns?

Autor: Ikar <Ikar|CUTE|_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 20:27:25 MET

news:i1hlne.lu3.ln@kwinto.prv...
> "Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> wrote in message
>
> "Nie mam firewalla" - i to zapewne jest Twój główny problem.

Bo skasowałem żeny go wykluczyć bo juz jeden mi zawieszał komp-renomowanej
firmy...

> także antywirusa. Może przeskanuj system jakimś przyzwoitym odrobaczaczem,
> np. Spybot S&D, Adaware, albo Windows Defender. No i zobacz czy się coś do

Używam średnio raz na pół roku jakiegoś online, albo jak mam jakieś NOWE
pliki. Od 2 lat nie widziałem wirusa... Zaczynałem z kompami od 8 bitów i
wiem kiedy to może być potrzebne..

> Winsock nie przykleiło, polecam
> http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html albo lepiej sprawdzony
> http://www.cexx.org/lspfix.htm .

Przyczyna tkwiła jednak w zapchanym ruterze ale dzięki za info. pozdr.