Re: Problem z instalacja XP.

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 19:55:27 MET

> Wlaczam instalatora , ladnie sie formatuje , kopiuje pliki i wlasnie po
> ponownym uruchomieniu wchodzi plansza windowsa i komputer sie restartuje
> (przez ulamek sekundy wyswietla sie niebieski obraz z jakims tekstem).

mam podobną maszynę PII400MHz i podobny problem gdy instaluję XP z SP1 lub
SP2
to nie ma wała instalacja się nie udaje

ale zainstalowanie XP bez SP wychodzi bezbłędnie, późniejsze wgranie SP1 lub
SP2 też w niczym mu nie przeszkadza
i komp chodzi super stabilnie

- spróbuj tak to obejść, trochę to długotrwałe ale efekt jest zadowalający