Re: Czemu wysiadł mi net/dns?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 13:37:52 MET

"Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> wrote in message
news:enlg0q$cp3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam XP prof. leg. SP2, net z DLS-a w sieci lokalnej. Wysiadło mi nagle
> wczoraj.
> Widzę sieć lokalną, pingi pod numery zewnętrzne IP wracają.
> Wogóle nie działają usługi które wymagają domeny tzn.www, poczta, GG.
> Sprawdzałem i numery DNS są wporządku. Nie mam firewalla.
> Jakieś rozwiązanie poza reinstalem systemu ? pozdr. Ikar

"Nie mam firewalla" - i to zapewne jest Twój główny problem. Nie masz pewnie
także antywirusa. Może przeskanuj system jakimś przyzwoitym odrobaczaczem,
np. Spybot S&D, Adaware, albo Windows Defender. No i zobacz czy się coś do
Winsock nie przykleiło, polecam
http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html albo lepiej sprawdzony
http://www.cexx.org/lspfix.htm .

--