Re: Czemu wysiadł mi net/dns?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 20:56:44 MET

"Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> wrote in message
news:enm919$cbj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Używam średnio raz na pół roku jakiegoś online, albo jak mam jakieś NOWE
> pliki. Od 2 lat nie widziałem wirusa... Zaczynałem z kompami od 8 bitów i
> wiem kiedy to może być potrzebne..

Akurat programy które wymieniłem nie mają nic wspólnego z wirusami. One
usuwają malware, czyli niechciane programy i dodatki, które instalują się
np. poprzez dziury w używanej przeglądarce, a najczęściej przez
niefrasobliwość userów. Do zainfekowania nie trzeba otwierać żadnych plików,
wystarczy wejść na stronę www z ukrytym w jej kodzie szkodnikiem...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/