Re: Powtórna aktywacja Win XP i problemy z pracą pod DOS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 10:46:48 MET

"LFC" <longinf@poczta.onet.pl> wrote in message
news:27d5.0000002e.459b76af@newsgate.onet.pl...
>U mnie w firmie na 2 identycznych kompach z Win XP pracuje aplikacja
>Dosowska.
> Na jednym z tych kompów z przyczyn technicznych trzeba było przeinstalować
> Win
> XP i powtórnie aktywować.
> Wszystko jest niby tak samao, ale po reinstalacji w aplikacji Dosowskiej
> nie da
> się praktycznie pracować. Najmniejsze nawet wyszukiwanie danych trwa
> kilkakrotnie dłużej niż na drugim kompie.
> Myślałem, że to jakiś problem, który da się usunąć powtórną instalacją,
> ale
> [...]

Porównaj ustawienia w plikach %Windows%\System32\autoexec.nt i config.nt na
obu systemach. Także ustawienia zapisane we właściwościach pliku .pif
przypisanego do pliku wykonywalnego tej aplikacji. Możliwe też, że ktoś
zainstalował tam jakiś wspomagacz programów DOS-owych w rodzaju TameDOS.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/