Re: REJESTR Windows 98/Me/Xp/2000

Autor: Michal <miszamen_at_go2.pl[No!SPAM!>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 11:05:05 MET

> Rejestrów się nie przenosi. Przenieść można specyficzne wpisy dotyczące
> konkretnych ustawień lub programów, pod warunkiem że te wpisy są takie
same
> w każdym z tych systemów. Tyle że Microsoft nie prowadzi spisów kluczy
> dotyczących obcych aplikacji :-).

Nie oto mi chodzi :) W rejestrze systemowym windows sa klucze ktore sie
powtarzaja w systemch 98/me/xp/2000. Chcialbym sobie zrobic taki plik reg
wlasnie z tymi powtarzajacymi sie kluczami, a ze jest ich duzo :( to szukam
gotowca - cos w stylu defaultowa konfiguracja rejestru dla roznych systemow
opracyjnych. Co do innych aplikacji, ktore laduja sie w rejestr to mnie w
ogole nie interesuje :)

Pozdrawiam