Re: Problem z instalacją XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 10:56:16 MET

"Arkadiusz Mizerski" <arekmiz.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:enfka3$a92$1@inews.gazeta.pl...
> Mam ci ja laptopa - HP nx7400. Dysk 100 GB SATA, podzielony na 4 partycje
> po
> 25 GB, wszystkie sformatowane jako FAT32. Chciałem zainstalować z płytki
> XP.
> Ściągnąłem ze strony HP i zapisałem na dyskietce stery SATA dla tego
> modelu.
> Podłączyłem napęd FDD/USB i zacząłem. Instalator XP wczytał się z płytki,
> wcisnąłem F6. Poczytał trochę sterowników, poprosił o dyskietkę.
> Zaznaczyłem
> właściwy sterownik, wczytał. Potem szło dalej wczytywanie sterowników,
> [...]

To jest płytka XP z SP2, czy tak? Spróbuj wyłączyć wszystkie zbędne
urządzenia w BIOS-ie tego notebooka, w szczególności kontroler USB.

Może użyj płytki instalacyjnej którą dostałeś z tym notebookiem. Producenci
dostosowują instalki systemów integrując je ze sterownikami do swojego
sprzętu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/