Powtórna aktywacja Win XP i problemy z pracą pod DOS

Autor: LFC <longinf_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 10:26:07 MET

U mnie w firmie na 2 identycznych kompach z Win XP pracuje aplikacja Dosowska.
Na jednym z tych kompów z przyczyn technicznych trzeba było przeinstalować Win
XP i powtórnie aktywować.
Wszystko jest niby tak samao, ale po reinstalacji w aplikacji Dosowskiej nie da
się praktycznie pracować. Najmniejsze nawet wyszukiwanie danych trwa
kilkakrotnie dłużej niż na drugim kompie.
Myślałem, że to jakiś problem, który da się usunąć powtórną instalacją, ale
nie.
W moim kompie, który też ma reinstalowane XP ten problem również wystepuje z
ta aplikacją.
Wygląda na to zatem, że to wina XP.
Czy ktoś się może zetknął z takim problemem i zna może ratunek, bo w tej
chwili mam absurdalną sytuację, że w tej aplikacji stary komp AMD 266 z win98
pracuje kilkakrotnie szybciej niż nowy Sempron 3GHz z Win XP

Help! Help! Help!