Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 17:26:08 MET

"Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message
news:en3cjg$hbl$1@news.onet.pl...
> In news:h5p2ne.k6n.ln@kwinto.prv , *Michal Kawecki* wrote:
[...]
> No to by tego 'administratora' odblokował, został jednak problem 'admin'a

Uhm. To jeśli chodzi o uruchamianie runas cmd.exe na pustym haśle. Natomiast
generalnie poprawna jest sugestia goomisha; bez włączenia sugerowanej przez
niego opcji eksploratora na koncie admina nie da się uruchomić control.exe z
innymi poświadczeniami. Nawet spod cmd.exe.

Edit: po przejrzeniu wątku dochodzę do wniosku, że ris po prostu nie zna
hasła do konta Administrator, a nie jest ono puste.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/