Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 20:28:03 MET

In news:ltf3ne.a3r.ln@kwinto.prv , *Michal Kawecki* wrote:
[...]
> generalnie poprawna jest sugestia goomisha; bez włączenia sugerowanej przez
> niego opcji eksploratora na koncie admina nie da się uruchomić control.exe z
> innymi poświadczeniami. Nawet spod cmd.exe.
[...]

Poprzednio pisałem, że kombinując z tą opcją ciągle działa poprawnie.
Dziś ćwiczę i nagle coś sie zmieniło (ten sam komputer),
po odptaszeniu opcji 'uruchom okna w osobnych procesach' nie działa
runas control, explorer, ze startu, z cmd, nie działa 'uruchom jako'.
Zawziąłem sie na tym koputerku nie logować się na admina i wszystko spod
użytkownika. Jak na razie się udaje. A teraz taki zgrzyt, i jak tu wyleźć z
patowej sytuacji jak nie mam jak odpalić czegokolwiek, co pozwoli zmienić
opcje folderów :(. Kombinując odpaliłem 'jako' inny filemanager.
Ruszył, a więc można, a dlaczego? Puk, puk w czachę, był w innym katalogu (PF)
O ja głupia... Aż z wrażenia narysowałem, było:
V-zapamiętaj ustawienia wyświetlania każdego folderu
Sobie mogłem zmieniać :)
A, rysunek poglądowy: http://aqua.of.pl/pliki/runas_o_f.jpg

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)