Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 11:08:45 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message
> [...]
>

> Uhm. To jeśli chodzi o uruchamianie runas cmd.exe na pustym haśle.
> Natomiast generalnie poprawna jest sugestia goomisha; bez włączenia
> sugerowanej przez niego opcji eksploratora na koncie admina nie da się
> uruchomić control.exe z innymi poświadczeniami. Nawet spod cmd.exe.
>
> Edit: po przejrzeniu wątku dochodzę do wniosku, że ris po prostu nie zna
> hasła do konta Administrator, a nie jest ono puste.
Dobra, wyjaśnię to jeszcze raz. Na moim systemie są trzy konta o takich
nazwach: 'administrator' którego nie zakładałem bo to konto założył sam
system podczas instalacji i jest ono członkiem grupy: 'administratorzy'
Nigdy nie używałem tego konta. Dziś ustawiłem dla tego konta hasło.
Odpaliłem runas /u:administrator cmd i okno konsoli się pojawia.
Uruchamiam control.exe w tym oknie i pojawia się na chwilę w procesach a
po kilku sekundach znika.
Drugie konto o nazwie 'ris' należy do grupy 'użytkownicy' i na nim
pracuje. Z tego konta są robione wszelkie próby z control.exe, itp.
Trzecie konto o nazwie 'admin' założone przeze mnie należy do grupy
'administratorzy' tego konta używam do runas podczas instalacji
wszelkich programów, itp. Dodam, iż polecenia runas z kontem admin
używam bardzo długo i nigdy nie było żadnych problemów. Jedynie nie mogę
uruchomić control.exe, tzn. mogę ale po kilku sekundach znika z listy
procesów. Ostatnia sprawa to działa mi sposób który opisał Michał K.
Sugestia zaznaczenia opcji 'Uruchom okna Eksploratora w osobnych
procesach' nie pomogła.
pozdrawiam r