Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 16:08:21 MET

In news:h5p2ne.k6n.ln@kwinto.prv , *Michal Kawecki* wrote:
> "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message
> [...]
> Ty o gruszkach, on o pietruszkach. Typowy błąd - według ris puste hasło to...
> też hasło.

"tak ale na koncie admin(typ administrator) na koncie administrator czeka
na hasło, ale nie wiem jaki ono jest chyba puste, więc daje [OK]"

Zrozumiałem, że na 'administrator' ma (chyba) puste, lub nie zna i go
odwala, ale na 'admin' chyba jakieś ma, no i wchodzi w cmd jako admin.
Coś jednak jeszcze.

> BTW w opisanym przypadku wystarczy wyłączyć w gpedit.msc zasadę "Konta:
> ogranicz używanie pustych haseł przez konta lokalne tylko do logowania się do
> konsoli". Tylko że w połączeniu z powiedzmy osiedlową siecią lokalną odniesie
> to piorunujący skutek w postaci powstania nowego, publicznie dostępnego
> serwera plików ;-).

No to by tego 'administratora' odblokował, został jednak problem 'admin'a

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)