Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 11:01:26 MET

"Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message
news:en23j0.3q1org5.1@slawstep.aqua.poznan.pl...
> in news:emlscu$3jq$1@atlantis.news.tpi.pl , *ris* wrote:
> [...]
> tak ale na koncie admin(typ administrator) na koncie administrator czeka
> na hasło, ale nie wiem jaki ono jest chyba puste, więc daje [OK]
[...]
> Siedzę cicho, bo jakoś rozwiązania Twojego problemu nie widzę.
> Nie jest to blokada, nie złe ścieżki, na koncie działa, ograniczenia
> systemu plków też nie, więc brak pomysłów.

Ty o gruszkach, on o pietruszkach. Typowy błąd - według ris puste hasło
to... też hasło.

BTW w opisanym przypadku wystarczy wyłączyć w gpedit.msc zasadę "Konta:
ogranicz używanie pustych haseł przez konta lokalne tylko do logowania się
do konsoli". Tylko że w połączeniu z powiedzmy osiedlową siecią lokalną
odniesie to piorunujący skutek w postaci powstania nowego, publicznie
dostępnego serwera plików ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/