Firefox zostaje w pamieci

Autor: eusenet <eusenet_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 15:56:52 MET

Witam,

posiadam Win XP SP2 i FF 2.0
niestety czesto dzieje sie cos takiego, ze po zamknieciu przegladarki ff
zostaje w pamieci (w procesach).
Jak o tym zapomne to zdarza sie, ze mam w procesach 2 lub 3 firefox.exe,
ktore mi zabieraja pamiec.

Przegladarka z czasem przestaje dzialac (to samo mialem w wersji 1,5 zdaje
sie) tzn strony sie nie otwieraja - pokazuje sie tylko pasek ladowania
strony i trzeba ja zamknac i wlaczyc ponownie a strony otwieraja sie
natychmiast...

co to moze byc? czyzby jakis wirus? niby nod32 nie wykrywa niczego...

dzieki za pomoc
Piotr