Re: Obciążenie procesora

Autor: neg <neg_at_neg.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 18:18:13 MET

Nie za bardzo się znam na sieciach, ale z tego co mi mówili fachowcy wynika że
karta sieciowa cały czas porozumiewa się z najbliższym routerem wysyłając
odpowiedzi na różne zapytania, co jest zgodne z protokołem TCP/IP, i ten stały
ruch wynosi kilkanaście bajtów na sekundę. Jeśli zainstalujesz sobie router z
firewallem to ten ruch "jałowy" będzie przechodził tylko przez router i w
programie pokazującym ruch do karty sieciowej będzie zero jeśli żaden program nie
będzie łączy się z internetem.

Co do obciążenia procesora, patrzyłeś na podgląd zdarzeń (ctrl + alt + del) jaki
program generuje ten ruch?