Re: Obciążenie procesora

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_tnijneostrada.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 18:44:32 MET

neg napisał(a):

> Co do obciążenia procesora, patrzyłeś na podgląd zdarzeń (ctrl + alt +
> del) jaki program generuje ten ruch?

System i svchost.exe. Mam cFosSpeed i jeśli aktywuję w jego opcjach
firewalla, to obciążenie systematycznie skacze do 100% (co sekundę).
Podobnie przy połączeniach Skype. Niestety, trochę kombinowałem z
usługami (próbowałem wyłączyć niektóre), może to związane jest z tym.
Odinstalowałem w ostatnim czasie także Intel Application Accelerator,
może to? Usunąłem także folder datastore w Windows/Software Distribution
- trochę się zmniejszyło obciążenie proca ale nie całkowicie.

--
Robert.