Re: Radio w formacie WMA - jak zrobić?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 18:24:29 MET

AP4FM wrote:

> Witam,
> jak zrobić radio internetowe grające przez WMP? O ile w technologii
> shoutcast jest to proste, to w tym przypadku sądzę chyba też. Bardzo proszę
> o podpowiedź.

Znaczy chcesz słuchać radia w WMP czy przy jego pomocy puszczać sygnał w
świat? Bo jeśli chodzi o odtwarzanie to mój WMP luzem otwiera strumień
shoutcasta. Potrzebna jest tylko wtyczka Windows Media Player AAC/aacPlus:
http://www.orban.com/plugin/pl/info.html

A do nadawania będziesz potrzebować Oddcast Standalone lub SimpleCast:
http://www.oddsock.org/tools/oddcastv3/
http://www.spacialaudio.com/products/simplecast/

W przeciwnym wypadku pozostaje dedykowany serwer do streamingu.
Przynajmniej tak wywnioskowałem z lektury:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/pl/9series/server.aspx

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *