Obciążenie procesora

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_tnijneostrada.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 18:07:20 MET

Od pewnego czasu po wejściu do sieci mam bardzo wysokie obciążenie proca
(do 100%) przez ok. 2 minuty, potem obciążenie spada ale nigdy do zera.
Przy połączeniach np. Skype zajętość proca oscyluje pomiędzy 60-90%. Po
wyłączeniu programów używających sieci jest bez zmian. W
ProcessExplorerze zauważyłem systematyczne skoki w svchost.exe:1216.
System to Windows XP prof., P4 2.5, 2GB RAM. Kiedy nie jestem w sieci,
wszystko pracuje normalnie. Wielokrotnie skanowany na obecność wirusów
itp. - nie wykryto. Nie wiem, w którym kierunku szukać: programy,
system, czy usługi. Jak zawężyć pole poszukiwań?

--
Robert.