Re: Ikony bez podpisów

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 15:20:04 MET

In news:emdkcp$ida$1@achot.icm.edu.pl,
*Piciu* <dopiotrkaCIECIE@gmail.com> typed:
> Faktycznie, nie wpadłem na to że można spacje wykorzystywać. Ale nie
> jest tak do końca.
> Otóż wprowadzając znak Alt0160 moge zmienić nazwę tylko ikonki Mój
> komputer, Otoczenia sieciowego i Moich dokumentów i to bez żadnych
> dodatkowych spacji! - dziwne.
> Ale za to każda inna ikonka (jakieś tam skróty) nie dają się, dojechałem
> do dziesięciu spacji i za każdym razem mam komunikat o tym że plik o
> podanej nazwie juz istnieje. O co chodzi?

Faktycznie w XP to zawodzi, ZTCP to w Win9x bylo to mozliwe do wykonania.

> Ps. A jak zmienić nazwę kosza, nie korzystając z żadnych programów typu
> MagicTweak, gdzieś w rejestrze chyba ale nie wiem gdzie.

wstaw do rejestru:
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}\ShellFolder
Wartosc binarna "Attributes" = 40 01 00 20 zmien pierwszy bit z 40 na 50, co
bedzie wygladalo 50 01 00 20. Teraz w menu kontekstowym kosza, dostaniesz
opcje 'Zmien nazwe", a jak wstawisz 70 to i bedzie opcja usun itp....

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx